Service Desk - skal vi hjælpe dig?

Service Desk - skal vi hjælpe dig?

Service Desk sikrer hurtig og effektiv hjælp til at løse it-opgaver

Vores dedikerede Service Desk medarbejdere er klar til at hjælpe dig med hurtigt at løse dagligdagens it-udfordringer.

Din henvendelse bliver behandlet af den samme medarbejder fra start til slut, fordi du får fat i en sand it-ekspert, som ikke viderestiller dig eller slipper din sag, før du har en brugbar løsning.

Udskyd aldrig mere de daglige it-opgaver

Sørg for at få det gjort og hold dine it-systemer i topform.

Du kan trygt overlade brugersupport og småproblemer til os, fordi vi kender værdien af, at du oplever ”it works”. Uanset om du har en cloudløsning eller dit eget it-setup, så kan vi gennem fjernsupport løse langt de fleste hverdagsopgaver for dig. Du behøver ikke engang bekymre dig om omkostninger, fordi du har betalt for servicen.

Desuden kan du få besøg af konsulenter i din egen virksomhed, der sørger for at løse almindelige problemstillinger i hverdagen, såsom installation, opdatering og opstilling af software og hardware.

Vælg forudsigelig deleøkonomi

Glem alt om dyre it-konsulenttimer, når du skal have løst dine it-udfordringer i dagligdagen.

Med en fast aftale om Service Desk hos netIP får du adgang til dygtige, veluddannede og serviceorienterede medarbejdere til en fast, månedlig og lav pris. Vi kan holde prisen nede, fordi du deler omkostningen og glæden med de øvrige it-kunder, som også har valgt at have adgang til vores kompetente folk.

Desuden kan du skrue op og ned for Service Desk-licenser og vilkår på månedlig basis, så du har en stor fleksibilitet, hvis I bliver flere eller færre.

Vink farvel til interne it-supportere

Frigiv interne ressourcer og undlad at forstyrre din sidemand med it-spørgsmål.

Tid er en knap ressource. Din arbejdstid er værdifuld, og du skal helst bruge den effektivt og fornuftigt. Spild hverken din eller dine kollegaers sparsomme tid på at fikse de daglige it-opgaver. netIP er tilgængelig og tæt på dig som kunde. Vi sidder klar til at hjælpe dig, og du kan vælge den adgang til Service Desk, som passer din virksomhed bedst.

Service Desk giver tryghed og en langt højere grad af tilgængelighed, end hvad du typisk kan forvente af interne it-afdelinger med åbningstider og nok også færre medarbejdere end hos netIP.

Service Desk - skal vi hjælpe dig?

Service Desk genererer værdifuld viden

Gennem vores arbejde med at supportere din virksomheds it-brugere opnår vi en stor mængde viden omkring jeres it-løsning. Ved at indsamle denne data og dele den med de øvrige konsulenter i kundeteamet kan vi foreslå justeringer, som giver mere udbytte af jeres digitale værktøjskasse.

Så ud over at løse dine aktuelle it-opgaver bliver vi også i stand til at forhindre fremtidige udfordringer. Det er en selvfølge for os - vi synes ikke at du kan forvente mindre.

Unikke fordele ved Service Desk hos netIP

Der er mange gode grunde til at outsource Service Desk ved netop netIP - eksempelvis:

  • Vidensdeling på tværs af kundeteam forebygger udfordringer
  • Fuld fleksibilitet - skru op eller ned, når jeres behov ændrer sig
  • Adgang til mere end 150 uddannede it-folk - altid
  • Mulighed for onsite-dage hos jer øger udbyttet
  • Færre eskaleringer og mindre ventetid på at få løst opgaver

Få mere inspiration omkring outsourcing af it

Bliv inspireret på mulighederne inden for outsourcing af it. Vi er altid klar med råd og vejledning baseret på erfaringer fra en lang række af outsourcing-løsninger.

"Få overblik over det økonomiske og forretningsmæssige udbytte ved vores Service Desk"

Henrik Jonsen Senior Manager, Service Desk & Operation Services

78 74 38 55

hjo@netip.dk

Ring mig op
FF Skagen A/S
FF Skagen A/S
Se case
Support