Outsourcing

Vi hjælper med outsourcing til hele eller dele af virksomheders it-setup 

Hos netIP ved vi, at det vigtigste for vores kunder er, at de uforstyrret kan fokusere på deres egen kerneforretning. Ved at outsource hele eller dele af virksomheders it-setup, gives der adgang til vores 80 dygtige medarbejder, der med kompetence og høj faglighed sørger for at virksomhedens it altid virker. Outsourcing af it giver en række fordele:

Forbedrer økonomi. Outsourcing af it giver en fast omkostning på it. Økonomien spiller ofte en stor og afgørende rolle for at træffe beslutningen om at gå fra on premises-løsning til outsourcing-løsning. Det er nemlig dyrt at holde både hardware og software opdateret. Med en fast aftale med netIP er it-løsninger altid opdateret med de nyeste versioner. Desuden er det en fleksibel løsning, da der kan skrues op og ned for licenser og vilkår på månedlig basis.

Øger tilgængelighed. Support er en uundværlig service for alle virksomheder. netIP er tilgængelig hele døgnet og tæt vores kunder, som desuden har besøg af konsulenter i deres egen virksomhed, der sørger for at løse almindelige problemstillinger i hverdagen som installation, opdatering og opstilling af software og hardware. Det giver tryghed og en langt højere grad af tilgængelighed, end hvad man typisk kan forvente af interne it-afdelinger med åbningstider og nok også færre medarbejdere end hos netIP.

Opnå fleksibilitet. Virksomheder har medgang og modgang, opture og nedture. Derfor er det en stor fordel, at de kan skrue op og ned for licenser på månedlige basis og løbende tilpasse it setuppet.

Styrker kompetencer. Det er tids- og ressourcekrævende at holde medarbejdernes kompetencer ved lige med efteruddannelse, kurser med mere. Den vigtigste ressource i netIP er medarbejderne, og det kommer klart til udtryk i den service, som vores kunder oplever. Alle er veluddannede og servicemindede for at kunne sige “It works”.

Forbedrer sikkerhed. It-sikkerhed er til stadighed “top of mind” hos mange it-ansvarlige, og det vækker i stigende grad bekymring, hvis virksomhedens it bliver sat ud af spillet på grund af udefrakommende trusler eller datatab. Outsourcing giver også tryghed i form af datasikkerhed, hvor det er netIP, som står for alle aspekter som overvågning, backup med videre.

Hos netIP siger vi således, slIP for:

  • Tidskrævende it-drift
  • Tunge it-omkostninger
  • Barnets første sygedag
  • Kostbare it-kurser
  • Bekymringer om it-sikkerhed
  • Tunge it-investeringer
  • Kostbar nedetid

Ved at outsource virksomhedens it til netIP er de rigtige kompetencer altid tilstede – klar til at løse eventuelle udfordringer og konkrete opgaver. Skal vi hjælpe dig?

Joakim Halvorsen Områdeleder Midt

8219 4452

jha@netip.dk

Ring mig op

Skal vi tage en snak om jeres IT udfordringer?

Vi står klar med et stærkt team fyldt med skarpe IT kompetencer.

 

 

Outsourcing indeholder services og ydelser. Udgangspunktet er at levere it på abonnements vilkår.

Outsourcing tager afsæt i produkter og kompetencer fra netIPs øvrige forretningsområder. Kunderne oplever outsourcing som en genvej til moderne teknologier og service på højeste niveau.

Outsourcing indeholder bl.a.:

  • Driftsaftaler
  • Service desk
  • Overvågning
  • Reaktionstidsaftaler
  • It-tilstandsrapporter
  • Private Cloud
  • Public Cloud
  • Backup
  • Sikkerhed
Minkpapir A/S
Se case
Scan Office A/S
Se case
Moland Byggevarer A/S
Se case

Udvalgte certificeringer

Support