Online event - skal vi hjælpe dig?

Online event - skal vi hjælpe dig?

Gør dit online event til en succes

Det kan være udfordrende at skulle planlægge og styre større virtuelle møder eller online begivenheder og events. Du ønsker helt sikkert en god oplevelse for både indlægsholdere og deltagere - men frygter både mindre og større problemer med lyd, video, præsentation og andet praktik. 

Vi sikrer succes med dit arrangement online med hjælp fra vores konsulenter, som har erfaring med at facilitere digitale møder i samarbejde med en lang række virksomheder, kommuner, organisationer, institutioner og foreninger. 

Mange former for online møder og events

Uanset hvilken begivenhed, du planlægger at afholde online, så kan vi næsten med sikkerhed hjælpe.

Så lad os sammen sørge for, at du kan afholde en velforberedt og succesfuld generalforsamling, bestyrelsesmøde, produktlancering, live-udsendelse, netværksmøde, kvartalsmøde, byrådsmøde, klyngemøde, uddannelse, konference, town hall, årsmøde, webinar, kick-off eller hvad du har i tankerne.

 

Forberedelse er nøglen til at lykkes

Vi kender til vigtigheden af at forberede din online begivenhed, så der ikke opstår uforudsete udfordringer.

I planlægningsfasen kan vores konsulenter bidrage med inspiration og erfaringer fra tidligere arrangementer til at lave tidsplan og agenda, samt forestå praktisk forberedelse, generalprøve, invitation og guide til deltagere. Vi sørger desuden gerne for al den nødvendige hardware såsom kamera, mikrofoner, højtalere, skærme med videre, og kan medbringe vores egen mobile løsning til digitale møderum.

 

Lad os tage hånd om praktikken

Når din begivenhed går i gang, skal du kunne fokusere på at formidle dit budskab - ikke teknikken.

Derfor tager vores konsulenter sig af at følge tidsplanen, optage seancen, åbne og lukke mikrofoner, skifte kameravisning, styre breakout-rooms, vise præsentationer, afspille video, dele links, tage imod spørgsmål, afvikle pauser og assistere deltagerne eller seerne.

 

Online event - skal vi hjælpe dig?

Microsoft Teams

Vi benytter Microsoft Teams, som indeholder en komplet vifte af samarbejdsværktøjer til brugerne i din virksomhed. Brug den indbyggede chat-funktion, online videomøder, digitale opkald, konferencer og webinarer til at kommunikere med hinanden og jeres omverden. Se statusvisninger på hinanden, rediger dokumenter, styr projektforløb sammen og meget mere.

Klik her for at læse meget mere om Microsoft Teams

 

Digitale møderum

Har din virksomhed indrettet jeres mødelokaler til digitale møder? Vi  sammensætter den rette kombination af produkter til jeres fysiske møderum, arbejdsstationer og hjemmearbejdspladser. Der skal tænkes fleksibilitet ind i løsningen, så medarbejderne kan deltage hvor, hvornår og hvordan de ønsker og har behov for det.

Klik her for inspiration om digitale møderum

 

Styrk din virksomheds kommunikation

Vi sikrer, at din virksomheds it-brugere er i stand til at arbejde smartere og mere effektivt gennem topmoderne kommunikationsløsninger og topklasse it-sikkerhed. Det gør vi gennem levering af gennemtænkte og logiske løsninger i form af software, netværksenheder, LAN-/WAN-forbindelser og sikkerhed gennem firewalls, men også it-sikkerhed i den brede forstand samt kommunikationsløsninger som telefoni og unified communication. Vores konsulenter har alle relevante kompetencer og ikke mindst erfaringer med at levere løsninger, som giver værdi for vores kunders forretning.

Hør mere om vores kommunikationsløsninger

 

"Kontakt mig for dialog om mulighederne for at gøre dit event digitalt. Vi har de nødvendige erfaringer og kompetencer."

Lars Flamand Sales Manager

7874 3833

lfl@netip.dk

Ring mig op
Prime Office A/S
Prime Office A/S
Se case
Support