Supportkonsulenter

Teamorienteret Supportkonsulenter

Vil du være en del af et stærkt hold hos en af Danmarks førende IT-udbydere? 

(Thisted)

De fire typiske elementer i en netIP infrastrukturløsning er netværk, server, serviceringslag og applikation. Vi er eksperter i installation, konfiguration og tilpasning på eksisterende platforme (læs: vi laver ikke softwareudvikling). De fleste installationer foregår stadig på kundens lokation, men mængden af cloud-baserede løsninger vokser hastigt. Med reference til Supportlederen bliver din hovedopgave som Supportkonsulent at give kunderne telefonisk vejledning og support, så flertallet af kundernes problemer løses hurtigt og problemfrit ved første opkald. Derudover får du opgaver inden for tilpasninger, justeringer og troubleshooting hos kunderne og i driftscentret. Dertil forventes det, at du indgår i vidensudveksling med netIPs øvrige konsulenter for at fastholde og videreudvikle kvaliteten af ydelser og metoder.

I dag sidder du formentlig som IT-konsulent, IT-supporter eller intern IT-medarbejder. Alternativt er du nyuddannet med høje ambitioner. Vi tilpasser din hverdag efter dine kompetencer, ligesom vi tager hensyn til, om du er en erfaren supporter fra IT-branchen eller eksempelvis en nyuddannet datatekniker eller IT-supporter. Det er dog en fordel, hvis du har erfaring med Microsoft Server & Applikationer, Microsoft Skype 4 Business eller Cisco, samt hvis du har certificeringer som Cisco CCNA, Microsoft MCSA eller Microsoft MCSE.

Som person har du evnen og lysten til at tage ansvar og arbejde selvstændigt, og du har samtidig forståelse for, hvornår du skal inddrage en kollega fra teamet. Du besidder et stort overblik, er kvalitetsbevidst og kundeminded. Du motiveres af at kommunikere med kunden via telefon og af at yde den optimale service, der skal til for at løse akutte problemer og spørgsmål, for derved at sikre høj kundetilfredshed. Du har ambitioner om og motivationen til fortsat at dygtiggøre dig ved løbende at holde dig ajour med de nyeste teknikker og trends inden for dit felt.

Din indstilling, dine interesser og dine ambitioner er nøglen til din succes hos netIP. Dit personlige mål er at blive en af vores skarpeste og mest servicemindede Supportkonsulenter. Din succes som Supportkonsulent er 100% forbundet med kundens oplevelse af, at vi leverer en professionel support og sikrer høj kvalitet og stabilitet.

Du bliver en del af en stærk og dynamisk virksomhedskultur med fast tilknytning til vores afdeling i Thisted.

Vi investerer i din efteruddannelse med udgangspunkt i dine ønsker og ambitioner. Vi tror på, at motiverede medarbejdere og konsulenter, som får muligheder og ansvar, er dem, der bedst sikrer fortsat succes hos kunderne og yderligere vækst i netIP.

Din løn vil være konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med.

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "452-NiP" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til konsulent fra Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76.

Fakta om netIP

  • 85 medarbejdere
  • Hovedkontor i Thisted
  • 4 øvrige lokationer i Jylland:
    Holstebro - Skive - Herning - Aalborg

Fakta om elev program

  • Plads til 15 datateknikerelever
  • Alle med speciale i infrastruktur
  • Arbejdsstedet er Thisted

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Birgitte Lukassen Økonomi og HR chef

8219 4405

blu@netip.dk

Den bedst tænkelige start på holdet

Når vores strategi centrerer sig om menneskelige ressourcer, er det helt afgørende, at der ikke er nogen slinger i valsen. Der skal være fokus fra dag ét og alle medarbejdere skal vide, hvad der forventes af dem, og hvad de kan forvente af os som arbejdsplads. For at sikre dette, har vi indarbejdet en såkaldt ”onboarding”-proces, som alle nyansatte skal igennem.

Alle nyansatte kommer ind til en snak med direktøren, hvor de bliver introduceret til virksomheden, vores strategi og den ledelsesfilosofi, vi arbejder ud fra. Herudover ligger der en detaljeret plan over deres introduktionsforløb. Arbejdsstation er indrettet, der er bestilt tid til fotografering hos fotografen og prøvning af arbejdstøj i tøjforretningen. Der er arrangeret rundvisning rundt i alle afdelinger. Og så er der ikke mindst udarbejdet en detaljeret oplæringsplan, hvoraf det fremgår, hvad der skal ske dag for dag i de første tre til fire uger.

Smil og arbejdsglæde

Vi kan med stolthed konstatere, at medarbejderne er glade for at gå på arbejde. Det skal være sjovt at være her, selvom vi ikke er sat i verden for sjov.

Hvert år gennemfører netIP en måling af medarbejdertilfredshed for at blive kloge på, hvordan stemningen og tilstanden er i virksomheden. Det bruger vi til finde ud af, om vi er på rette vej, eller om der er behov for at tænke nyt eller forbedre os i forhold til strategi, ledelse, samarbejde med videre.

 

God ledelse skaber motivation

Vi kan nok altid blive lidt bedre, men generelt er vi rigtig glade for at konstatere, at strategien i høj grad har den ønskede effekt. En målrettet indsats for at skabe et personlige lederskab hos alle ledere, viser sig eksempelvis som et meget positivt resultat i undersøgelsen, da tilfredsheden med nærmeste leder og øverste ledelse er meget udbredt og stor. Ledelsen går forrest på vinderholdet for at motivere og udvikle medarbejderne.

 

Tilfredshed og motivation fører til loyalitet og engagement

Hele 95 procent er samlet set tilfredse med deres job i netIP, 94 procent ser frem til at gå på arbejde og 94 procent føler, at deres arbejdsindsats tilfører værdi til virksomheden. Det medfører stor loyalitet og engagement blandt medarbejderne, da 98 procent er villige til at yde en ekstra indsats, hvis det er nødvendigt, og 97 procent arbejder gerne for netIP om to år og ser sjældent efter andre job, fordi de er glade, stabile og stolte (kilde netIP MedarbejderTilfredshedsUndersøgelse 2016 foretaget af Jysk Analyse).

 

Glade medarbejdere giver glade kunder

I sidste ende skaber arbejdsglæde og trivsel positive resultater for kunderne, som er vores levebrød. Derfor er medarbejderne i netIP vores stærkeste kort på hånden i forhold til at gøre os unikke, yde den mest kompetente service, tilbyde de stærkeste løsninger og øse ud af værdifulde erfaringer.

Support