Konsulenter til Århus

Konsulenter til Århus

Siden starten i 1996 er netIP vokset støt til i dag at være en af de stærkeste spillere inden for kundetilpassede infrastruktur- og kommunikationsløsninger. netIP er derfor med sine seks afdelinger i henholdsvis Thisted, Skive, Herning, Holstebro, Aalborg og Aarhus en af Danmarks hurtigst voksende og førende udbydere på markedet. Der er tale om en virksomhed, der er stolt af sine medarbejdere, sit brand og som med den ”jyske” tilgang til tingene altid sikrer at være i øjenhøjde med kunderne. En stærk, målrettet og gennemarbejdet salgsstrategi, har nu sat kursen mod yderligere vækst.

netIP har en klart defineret ledelsesfilosofi, der bruges til at skabe åbenhed, tillid og tryghed. Herigennem udvikles en adræt og forandringsparat organisation, som kan tiltrække og fastholde de rette kompetencer. Vi har ingen medarbejdere, men vi har ansat en masse interessante mennesker, og det er udgangspunktet!

For os er målinger ikke tal, men evnen til at være i kontakt med hinanden og være tilstede for hinanden.

Virksomheden er kendetegnet af kvalitet, et unikt medarbejdermiljø og et sammenhold, der rækker ud over det sædvanlige.

Vi har travlt, og vi ønsker løbende at tilføre de nødvendige menneskelige og faglige ressourcer til fortsat at udvikle netIP A/S. Til nyoprettede stillinger søges nu konsulenter til netIPs nye afdeling i Aarhus.

 

Ny bane – ny spiller

Netværk – Server – Serviceydelser - Applikation

Vi har rammerne i Aarhus og nu ønsker vi, at fylde dem ud med markedets bedste konsulenter i forhold til udvikling og vedligeholdelse af IT-infrastrukturen. Vi beskæftiger os med fire arbejdsområder inden for infrastrukturløsninger, som er hardware, virtualisering, operativsystem og applikationer uanset systemernes placering on-premise, private eller i public cloud. Som konsulent i netIP arbejder du med rådgivning, design, implementering og dokumentation af løsninger inden for vores forretningsområder datacenter, kommunikation, klienter, outsourcing, portaler samt generel rådgivning på tværs af alle områder.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være alsidig. Men vi forestiller os, at du ved noget om f.eks. Microsoft Server & Applikationer, Skype for Business, Microsoft RDS, Office 365, Azure, VMware eller Microsoft HyperV, Citrix, Cisco, Microsoft SharePoint, og du har erfaring med at dokumentere dine løsninger. Din erfaring på området kan komme fra en intern IT-stilling eller en konsulentstilling, hvor du i dag måske er system-, senior-, support-, cloud-, outsourcing- eller Sharepoint-konsulent. Vigtigst er dog din personlighed og ønsket om at levere den rigtige service og ydelse til vores kunder.

Som person er du teamplayer. Du har lyst til at indgå i et team, hvor vi hjælper hinanden og samarbejder på tværs i organisationen, for at sikre kunderne den bedste oplevelse. Du formår også at tage ansvar og arbejde selvstændigt, og du har ambitioner om og motivation til at udvikle dig, så du kan hjælpe netIP med også i fremtiden at yde den bedste kundeservice. Du trives i en organisation, der ikke arbejder med målepunkter, men hvor målet er tilfredse kunder.

Du bliver en del af en stærk og dynamisk virksomhedskultur med primær tilknytning til netIP’s kontor i Aarhus.

Vi tilbyder dig muligheden for at komme med på holdet hos en af branchens mest innovative IT-systemleverandører, hvor kunderne er blandt Danmarks mest spændende virksomheder. Du tilbydes en stilling med masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner samt muligheden for både personlig og professionel udvikling. Som ansat hos netIP får du en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med. Du deltager desuden i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning. Herudover PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Der investeres i din efteruddannelse med udgangspunkt i dine ønsker og ambitioner. Vi tror på, at motiverede medarbejdere og konsulenter, som får muligheder og ansvar, er dem, der bedst sikrer fortsat succes hos kunderne og yderligere vækst i netIP.

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "506-nIP" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76 eller Jeanet Kristensen på +45 29 45 16 45.

Fakta om netIP

  • 100 medarbejdere
  • Afdelinger i Thisted - Holstebro - Skive - Herning - Aalborg og Aarhus

Fakta om elev program

  • Plads til 17 datateknikerelever
  • Alle med speciale i infrastruktur
  • Arbejdsstedet er Thisted

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Berit Møller HR Ansvarlig

8219 4494

bmo@netip.dk

Den bedst tænkelige start på holdet

Når vores strategi centrerer sig om menneskelige ressourcer, er det helt afgørende, at der ikke er nogen slinger i valsen. Der skal være fokus fra dag ét og alle medarbejdere skal vide, hvad der forventes af dem, og hvad de kan forvente af os som arbejdsplads. For at sikre dette, har vi indarbejdet en såkaldt ”onboarding”-proces, som alle nyansatte skal igennem.

Alle nyansatte kommer ind til en snak med direktøren, hvor de bliver introduceret til virksomheden, vores strategi og den ledelsesfilosofi, vi arbejder ud fra. Herudover ligger der en detaljeret plan over deres introduktionsforløb. Arbejdsstation er indrettet, der er bestilt tid til fotografering hos fotografen og prøvning af arbejdstøj i tøjforretningen. Der er arrangeret rundvisning rundt i alle afdelinger. Og så er der ikke mindst udarbejdet en detaljeret oplæringsplan, hvoraf det fremgår, hvad der skal ske dag for dag i de første tre til fire uger.

Smil og arbejdsglæde

Vi kan med stolthed konstatere, at medarbejderne er glade for at gå på arbejde. Det skal være sjovt at være her, selvom vi ikke er sat i verden for sjov.

Hvert år gennemfører netIP en måling af medarbejdertilfredshed for at blive kloge på, hvordan stemningen og tilstanden er i virksomheden. Det bruger vi til finde ud af, om vi er på rette vej, eller om der er behov for at tænke nyt eller forbedre os i forhold til strategi, ledelse, samarbejde med videre.

 

God ledelse skaber motivation

Vi kan nok altid blive lidt bedre, men generelt er vi rigtig glade for at konstatere, at strategien i høj grad har den ønskede effekt. En målrettet indsats for at skabe et personlige lederskab hos alle ledere, viser sig eksempelvis som et meget positivt resultat i undersøgelsen, da tilfredsheden med nærmeste leder og øverste ledelse er meget udbredt og stor. Ledelsen går forrest på vinderholdet for at motivere og udvikle medarbejderne.

 

Tilfredshed og motivation fører til loyalitet og engagement

Hele 95 procent er samlet set tilfredse med deres job i netIP, 94 procent ser frem til at gå på arbejde og 94 procent føler, at deres arbejdsindsats tilfører værdi til virksomheden. Det medfører stor loyalitet og engagement blandt medarbejderne, da 98 procent er villige til at yde en ekstra indsats, hvis det er nødvendigt, og 97 procent arbejder gerne for netIP om to år og ser sjældent efter andre job, fordi de er glade, stabile og stolte (kilde netIP MedarbejderTilfredshedsUndersøgelse 2016 foretaget af Jysk Analyse).

 

Glade medarbejdere giver glade kunder

I sidste ende skaber arbejdsglæde og trivsel positive resultater for kunderne, som er vores levebrød. Derfor er medarbejderne i netIP vores stærkeste kort på hånden i forhold til at gøre os unikke, yde den mest kompetente service, tilbyde de stærkeste løsninger og øse ud af værdifulde erfaringer.

 

Vi passer på hinanden

Vi betragter netIP som en familie – og i en familie passer man godt på hinanden. Det er grundtanken bag netIP familyCARE – et tiltag med "fonds-tankegang" helt uden formelle formålsparagraffer. netIP familyCARE rækker ud til alle vores ansatte og deres familier. Formålet med "fonden" er, at støtte menneskene i netIP og deres nærmeste familie i de svære situationer, de kan møde i tilværelsen. Læs mere her

Support