Kommerciel leder Østjylland

Kommerciel leder til Østjylland

Bliv omdrejningspunktet i et væksteventyr med fokus på udvikling og god ledelse. Vi går efter personen, så vi er klar til at åbne dér, hvor du allerede er en succes.

Siden starten i 1996 er netIP vokset støt til i dag at være en af de stærkeste spillere inden for kundetilpassede infrastruktur- og kommunikationsløsninger. NetIP er derfor med sine fem afdelinger i henholdsvis Thisted, Skive, Herning, Holstebro og Aalborg en af Danmarks hurtigst voksende og førende udbydere på markedet. Virksomheden tilbyder gennemtænkte IT-løsninger, der matcher kundernes situation og behov indenfor: datacenter, kommunikation, klienter, outsourcing, portaler og rådgivning.

netIP har en klart defineret ledelsesfilosofi der bruges til at skabe åbenhed, tillid og tryghed. Herigennem udvikles en adræt og forandringsparat organisation, som kan tiltrække og fastholde de rette kompetencer. Vi har ingen medarbejdere, men vi har ansat en masse interessante mennesker, og det er udgangspunktet!

For os er målinger ikke tal, men evnen til at være i kontakt med hinanden og være tilstede for hinanden. Virksomheden er kendetegnet af kvalitet og høje krav til ledelse, som skaber et unikt medarbejdermiljø og et sammenhold, der rækker ud over det sædvanlige. Se mere her på netip.dk.

Vi har travlt, og vi ønsker løbende at tilføre de nødvendige menneskelige og faglige ressourcer til fortsat at udvikle netIP. Til at understøtte den fortsatte vækst åbner vi nu vores 6. afdeling, denne gang i Østjylland. Til at opbygge og lede denne, søges nu en Kommerciel leder til Østjylland.

 

Det naturlige næste skridt i udviklingen af netIP, tager afsæt i enten Århus- eller Trekantsområdet. Stedet afhænger af, hvor vi kan finde den rigtige person.

Du er etableret i it-branchen med en kommerciel profil. Du besidder en stærk ledelses-erfaring og har enten erfaring fra salg eller konsulentsiden indenfor SMB og Mid-Market segmentet.

På ledelsessiden er netIP unik, og derfor er din uddannelsesmæssige baggrund heller ikke så væsentlig som din personlighed. Det altoverskyggende vil være din evne til at forstå og agere i ledelsesfilosofien og DNA'en i virksomheden samt din evne til samtidig at samle teamet og samarbejde på tværs i virksomheden.

Som Områdeleder i Østjylland refererer du til netIP's salgsdirektør, der til daglig er tilknyttet kontoret i Aalborg. Det er afgørende, at du får netIP kulturen ind under neglene, hvorfor du i opstarten vil få din daglige gang i en af vore nuværende afdelinger.

Du bliver ansvarlig for at opbygge netIP's nye afdeling, og på sigt skal du evne at få implementeret en stærk netIP kultur. Som en af dine første opgaver bliver du ansvarlig for at finde den rigtige geografiske placering til afdelingen i samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil blive en del af mellemledergruppen og salgsledelsen i netIP. Som leder i netIP, får du ikke "dine egne" ansatte, men du skal varetage ledelsen af det nye team i Østjylland på vegne af netIP. Det bliver et stort ansvar, som vi også er villige til kontinuerligt, at træne dig i.  

Som leder i netIP arbejder du ud fra parolen, at man skal være i stand til at udvikle sig selv, for at kunne udvikle andre. Du vil således arbejde intensivt med personlig udvikling sammen med en ekstern samarbejdspartner. Et element du skal kunne værdsætte for at blive en succes hos os. Vi gør det på en utraditionel måde, og du skal evne selv at tage "medicinen" mht. din egen personlige udvikling.

Som person er du selvstændig og har personlig gennemslagskraft. Du er struktureret, robust og tillidsskabende, og du evner at skabe seriøse relationer og loyalitet hos dine omgivelser. Med din gejst og positive tilgang i dagligdagen brænder du for at agere i en virksomhed, hvor de ansatte er rigtige mennesker, og hvor trivsel er i højsædet. Du er en udpræget team-player med mennesket i centrum.

Du får masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner, ligesom du indgår i branchens stærkeste teams.

Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med. Som ansat i netIP deltager du i en fælles overskudsdeling, pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt tilbud om faglige og sociale arrangementer.

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "432-NiP" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til konsulent fra Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76.

Fakta om netIP

  • 85 medarbejdere
  • Hovedkontor i Thisted
  • 4 øvrige lokationer i Jylland:
    Holstebro - Skive - Herning - Aalborg

Fakta om elev program

  • Plads til 15 datateknikerelever
  • Alle med speciale i infrastruktur
  • Arbejdsstedet er Thisted

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Birgitte Lukassen Økonomi og HR chef

8219 4405

blu@netip.dk

Den bedst tænkelige start på holdet

Når vores strategi centrerer sig om menneskelige ressourcer, er det helt afgørende, at der ikke er nogen slinger i valsen. Der skal være fokus fra dag ét og alle medarbejdere skal vide, hvad der forventes af dem, og hvad de kan forvente af os som arbejdsplads. For at sikre dette, har vi indarbejdet en såkaldt ”onboarding”-proces, som alle nyansatte skal igennem.

Alle nyansatte kommer ind til en snak med direktøren, hvor de bliver introduceret til virksomheden, vores strategi og den ledelsesfilosofi, vi arbejder ud fra. Herudover ligger der en detaljeret plan over deres introduktionsforløb. Arbejdsstation er indrettet, der er bestilt tid til fotografering hos fotografen og prøvning af arbejdstøj i tøjforretningen. Der er arrangeret rundvisning rundt i alle afdelinger. Og så er der ikke mindst udarbejdet en detaljeret oplæringsplan, hvoraf det fremgår, hvad der skal ske dag for dag i de første tre til fire uger.

Smil og arbejdsglæde

Vi kan med stolthed konstatere, at medarbejderne er glade for at gå på arbejde. Det skal være sjovt at være her, selvom vi ikke er sat i verden for sjov.

Hvert år gennemfører netIP en måling af medarbejdertilfredshed for at blive kloge på, hvordan stemningen og tilstanden er i virksomheden. Det bruger vi til finde ud af, om vi er på rette vej, eller om der er behov for at tænke nyt eller forbedre os i forhold til strategi, ledelse, samarbejde med videre.

 

God ledelse skaber motivation

Vi kan nok altid blive lidt bedre, men generelt er vi rigtig glade for at konstatere, at strategien i høj grad har den ønskede effekt. En målrettet indsats for at skabe et personlige lederskab hos alle ledere, viser sig eksempelvis som et meget positivt resultat i undersøgelsen, da tilfredsheden med nærmeste leder og øverste ledelse er meget udbredt og stor. Ledelsen går forrest på vinderholdet for at motivere og udvikle medarbejderne.

 

Tilfredshed og motivation fører til loyalitet og engagement

Hele 95 procent er samlet set tilfredse med deres job i netIP, 94 procent ser frem til at gå på arbejde og 94 procent føler, at deres arbejdsindsats tilfører værdi til virksomheden. Det medfører stor loyalitet og engagement blandt medarbejderne, da 98 procent er villige til at yde en ekstra indsats, hvis det er nødvendigt, og 97 procent arbejder gerne for netIP om to år og ser sjældent efter andre job, fordi de er glade, stabile og stolte (kilde netIP MedarbejderTilfredshedsUndersøgelse 2016 foretaget af Jysk Analyse).

 

Glade medarbejdere giver glade kunder

I sidste ende skaber arbejdsglæde og trivsel positive resultater for kunderne, som er vores levebrød. Derfor er medarbejderne i netIP vores stærkeste kort på hånden i forhold til at gøre os unikke, yde den mest kompetente service, tilbyde de stærkeste løsninger og øse ud af værdifulde erfaringer.

Support