Key Account Manager Aalborg

Forretningsorienteret Key Account Manager til Aalborg

Vil du være med på vinderholdet?

 Som Key Account Manager hos netIP A/S bliver du kundernes primære kontaktperson, og du får således ansvar for at opbygge og vedligeholde kundeporteføljen i Nordjylland. Du sikrer en tæt, loyal og værdiskabende dialog med kunderne og de nedsatte kundeteams, således at kunderne hele tiden serviceres med de bedste og mest konkurrencedygtige kompetencer, ydelser og produkter. Dine konkrete opgaver tager i stort omfang afsæt i dine interesser, så dine spidskompetencer udnyttes bedst muligt. Du kommer til at deltage i faglige og relationsskabende arrangementer, netværk, ERFA-grupper, events og leverandøraktiviteter.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du har en merkantil eller teknisk uddannelse. Din succes i stillingen afhænger mest af dine evner og vilje til at forstå kundernes forretning, behov og købsmønstre, og det er derfor en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling.

Som person er du en kvalitetsbevidst og forretningsorienteret holdspiller med vindermentalitet, der trives i et miljø, hvor du har en udstrakt grad af frihed under ansvar.

Du bliver en del af en stærk og dynamisk virksomhedskultur med fast tilknytning til afdelingen i Aalborg. I starten skal der dog påregnes besøg på hovedkontoret i Thisted.

Det er vigtigt for netIP – og for kunderne – at du føler dig godt tilpas som rådgiver og som menneske. Vi tilbyder dig derfor muligheden for at blive en del af et stærkt team, hvor du får masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner. Der er således mulighed for både personlig og professionel udvikling, hvor du kommer til at arbejde med nogen af de mest spændende kunder i Danmark.

Som ansat i netIP deltager du i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med.

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "480-nIP" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til konsulent fra Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76.

Fakta om netIP

  • 100 medarbejdere
  • Afdelinger i Thisted - Holstebro - Skive - Herning - Aalborg - Og snart Aarhus

Fakta om elev program

  • Plads til 15 datateknikerelever
  • Alle med speciale i infrastruktur
  • Arbejdsstedet er Thisted

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Berit Møller HR Ansvarlig

+45 8219 4494

bmo@netip.dk

Den bedst tænkelige start på holdet

Når vores strategi centrerer sig om menneskelige ressourcer, er det helt afgørende, at der ikke er nogen slinger i valsen. Der skal være fokus fra dag ét og alle medarbejdere skal vide, hvad der forventes af dem, og hvad de kan forvente af os som arbejdsplads. For at sikre dette, har vi indarbejdet en såkaldt ”onboarding”-proces, som alle nyansatte skal igennem.

Alle nyansatte kommer ind til en snak med direktøren, hvor de bliver introduceret til virksomheden, vores strategi og den ledelsesfilosofi, vi arbejder ud fra. Herudover ligger der en detaljeret plan over deres introduktionsforløb. Arbejdsstation er indrettet, der er bestilt tid til fotografering hos fotografen og prøvning af arbejdstøj i tøjforretningen. Der er arrangeret rundvisning rundt i alle afdelinger. Og så er der ikke mindst udarbejdet en detaljeret oplæringsplan, hvoraf det fremgår, hvad der skal ske dag for dag i de første tre til fire uger.

Smil og arbejdsglæde

Vi kan med stolthed konstatere, at medarbejderne er glade for at gå på arbejde. Det skal være sjovt at være her, selvom vi ikke er sat i verden for sjov.

Hvert år gennemfører netIP en måling af medarbejdertilfredshed for at blive kloge på, hvordan stemningen og tilstanden er i virksomheden. Det bruger vi til finde ud af, om vi er på rette vej, eller om der er behov for at tænke nyt eller forbedre os i forhold til strategi, ledelse, samarbejde med videre.

 

God ledelse skaber motivation

Vi kan nok altid blive lidt bedre, men generelt er vi rigtig glade for at konstatere, at strategien i høj grad har den ønskede effekt. En målrettet indsats for at skabe et personlige lederskab hos alle ledere, viser sig eksempelvis som et meget positivt resultat i undersøgelsen, da tilfredsheden med nærmeste leder og øverste ledelse er meget udbredt og stor. Ledelsen går forrest på vinderholdet for at motivere og udvikle medarbejderne.

 

Tilfredshed og motivation fører til loyalitet og engagement

Hele 95 procent er samlet set tilfredse med deres job i netIP, 94 procent ser frem til at gå på arbejde og 94 procent føler, at deres arbejdsindsats tilfører værdi til virksomheden. Det medfører stor loyalitet og engagement blandt medarbejderne, da 98 procent er villige til at yde en ekstra indsats, hvis det er nødvendigt, og 97 procent arbejder gerne for netIP om to år og ser sjældent efter andre job, fordi de er glade, stabile og stolte (kilde netIP MedarbejderTilfredshedsUndersøgelse 2016 foretaget af Jysk Analyse).

 

Glade medarbejdere giver glade kunder

I sidste ende skaber arbejdsglæde og trivsel positive resultater for kunderne, som er vores levebrød. Derfor er medarbejderne i netIP vores stærkeste kort på hånden i forhold til at gøre os unikke, yde den mest kompetente service, tilbyde de stærkeste løsninger og øse ud af værdifulde erfaringer.

Support